Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Η ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ



Προτιμώ να κάθομαι όλη μέρα
σαν σακί στην καρέκλα
και να ξαπλώνω όλη νύχτα
σαν πέτρα στο κρεβάτι μου.
Οταν έρχεται το φαγητό
ανοίγω το στόμα μου.
Οταν έρχεται ο ύπνος
κλείνω τα μάτια μου.
Το κορμί μου τραγουδάει
μόνο ένα τραγούδι:
ο άνεμος γκριζάρει
στην αγκαλιά μου.
Λουλούδια ανθίζουν.
Λουλούδια μαραίνονται.
Το περισσότερο είναι λιγότερο.
Λαχταρώ το περισσότερο.

...................................................

«Σήμερα είναι άσχημα, και κάθε μέρα θα 'ναι πιο άσχημα, ώσπου να φτάσει το χειρότερο». 

..................................

Τα όνειρα είναι του ύπνου μου φονιάδες
κι ο ύπνος φοβάται να έρθει,
δεν προτίθεται την υπόσχεσή του
να τηρήσει. Ξημερώνει μέρα
και να η γυαλιστερή καφετιά
πολυβιταμινούχα κάψουλα
πάνω στο τραπέζι της κουζίνας
όμοια με φέρετρο
που το κοιτάς από ψηλά.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου